Selasa, 19 April 2011

cantik tak saya hias pulut kuning????

HARI tu, ada cikgu perpustakaan datang ke pra sekolah 
dia mintak kami t0l0ng hiaskan pulut kuning..
untuk majlis perpisahan Penolong kanan..
aduh p0ning den di buatnya..kelam kelibut jugak la masa tu
kak as pulak tak datang. klu tak, mesti kak as yg handle bab nie
c0z kak as terror dan kreatif ( al-maklumlah 0wg berpengalaman)
kak k pula tak sempat nak t0l0ng c0z dia kena masak untuk murid
iyelah sekejap lagi murid nak rehat,
jadi kak k kenalah siapkan makanan budak.

nampaknya aku dan kak dayah lah yg kena handle hal nie..
adus parah2..yelah aku tak penah langsung wat keja nie
selalunya aku teng0k yang dah siap jer..
pastu makan hehehehe
tapi kali ini aku yang kena hias
huhuhu mampus den..

kak dayah dah lari diri dah
( untuk handle kelas dia)
ermmm, hentam je lah labi,
dah 0rang mintak t0l0ng..
try sehabis baik jelah
suka atau tidak terpulanglah janji dah t0l0ng 
^____^

inilah hasil kerja ku yang tak seberapa
huhuhu ADA sapa berani kutuk????
 =P

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq