Rabu, 22 Jun 2011

madahku...

‎. melupakan.mu adalah wajib bagii.ku
. mencintaii.mu adalah musibah bagii.ku
. my world very beatiful without you..







Tak kuasa lagi ku jalani semua hidup in,
Krna hanya menambah luka dihatiku..
Setiap mengingatmu brsama dia,
Ku tak mampu mnahan gejolak jiwa..
Sakitnya merajalela,
Membuatku kian lemah dan tak berdaya.
Aq mengerti,,
Tak mudah bagimu tuk memilih,
Antara 2 hati,
Yg sama2 kau sayang lalalalala...huhuhu

tiba2 rasa nak bermadah....

cinta itu seperti bunga-bunga, ia akan tumbuh di setiap hati yang ingin di mengerti di setiap hati yang rindu di dampingi, cinta iu seperti seekor kupu-kupu yang indah dan tak mungkin di sentuh, tapi keindahanya dapat menjadikan sebuah taman yang menenangkan..

Selasa, 14 Jun 2011

bosannya, nak berangan sekejap!!

hari ini tak tahu nak buat apa..
rasa2 macam nak berangan kejap lah.. 
lagi pun benda free..bukan kena bayarpun..hehehe 

sapa2 nak join marilah...huhuhu


kalaulah jodoh saya dengan putera raja..
majlis saya mesti macam nie...hahahaa 
( start dreaming dah)


background mesti ala2 
wedding garden 
jangan main2 dgn budak sowg nie 
taste tinggi giler hahahaha....













ATAU 

(PERKAHWINAN DI TEPI PANTAI)








KENDERAAN PULA MESTI
kereta kuda
baru glamour, kihkihkih


ATAU

KERETA LAMBOGHINI PUTIH
/ FERRARI PUTIH 
hahahaha






BAJU KAWIN BERTAHTAHKAN BERLIAN
Ada ke baju kawin bertatahkan berlian??
jap nak pikir




HARGA CINCIN MESTI 10K
murah per 10 k ^__^





KASUT MESTI BUAT DARI PERMATA
TAK PUN DARI KACA.
Bajet cinderella lah tu..kuikui





okeyla, ana rasa macam ana dah melalut lebih dah nie..
bajet macam anak dat0 jew..p0y0 betul hahahaha...
AKHIR KATA DARI ANA
kan best kalau semua dalam dunia nie free
macam2 benda ana nak
heheheehe..

teruskan keceriaan diri

HAPPY GILERRR....
kalau dalam kehidupan ini tak ada masalah... 
tapi kalau hidup asyik happy jew dan x da masalah 
mana nak rasa cabaran kan...

apa2 pun tempuhilah dengan hati yang tenang.. dan jangan mudah berputus asa ^___^ dAAAA


COMELKAN!!
kalau hari2 senyum macam nie

WAHHHH!!!
nyamannya hidup ini..

Isnin, 13 Jun 2011

tak tahu, apa perasaan dia terhadap ku...


kadang2 org baik dengan kita
mungkin sebab dia anggap kitaa sebagai kawan dia jew k0t
kita jew yang lebey2 apa ke hal??


semalam aku nangis gila lahh
ialah benda melibatkan hati dan perasaan
setap laa...
iyelah kalau tak suka aku
berterus terang jelah
takpayah nak bg harapan..
kang aku betul2 feeling macam mn??
last2 aku gak yang kecewa
patutlah 2 .3 hari nie nyepi je
bz lah k0n0n
rupa2nya dah ada awek
dah agak dah, dari dulu lagii
( tp salah aku jugak, g layan wat pe)
tapi rasa kecik hati jugak lah
c0z dia tak berterus terang
kata kawan dah lama, benda mcm ni p0n nak rahsia
skrng aku dah okey dah..
lega rasanya..
bila semalam dapat nagis puas2..
pasni kalau dia taknak kat aku pun takpelah
redha jelah..
aku rasa ramai lagi k0t yang nak kt aku
cewahh perasan lah 2

dimanakah kebenaranya??? ku perlu cerita yang sebenar....

aku sayang sangat2..
patutkah aku lepaskan saja???



kadang2 apa yang kita nak tak semestinya dapat kan??
tapi kalau tak usaha memanglah tak dapat huhuhu
entahlah tak tau dah nak cakap apa..
sesungguhnya aku memerlukan cerita yang sebenar dari dia..
kalau  2,3 hari ini tiada cerita dr dia..
aku rasa baik aku undur diri
takda guna aku bergantung lagi..
hidup ini perlu di teruskan





Selasa, 7 Jun 2011

klu blh matikan cinta ku dengan manusia..tapi kau silap... kau tak kan boleh matikan, cinta ku pd Allah

 


bukan sorang yang bercakap benda yang sama..
tapi dah 2 owg cakap benda yang sama..( kebetulan@dirancang??? allahualam, hanya tuhan je yg tahu)

org pertama cakap (ahli perubatan tradisional/bomoh):: salah sorg kawan lama aku, ada buat guna2 pd aku..dia tak nak ada sorng pun laki yang dekat pada aku..aku nie hanya milik dia..dia buat kat aku macam ni pun sbb aku penah tolak cinta dia...

baru2 nie...org yg ke-dua aku jumpa pon cakap benda yg sama::  patutkah aku menafikan benda ini lagi??? 

memang dah banyak kali aku couple, tapi semuanya tak kekal lama... aku malas nak salahkan sesiapa..mungkin salah diri aku sendiri...tapi aku dah buat habis baik  kepada owg2 yang aku cinta.. tapi  penah jugak lah aku menyakiti hati orang2 yang aku cinta 


urm entahlah..kadang2 ada suatu masa tu hati ini suka sgt memberontak..pastu cepat rasa bosan bila couple....mulut pula, payah nak cakap sayang atau cinta walaupun dalam hati memang mencintai org itu.... (adakah ini  berkaitan dgn benda tu???) 

( pada mulanya susah aku nak pecaya benda nie, tapi aku dapat rasa pada diriku..mungkin benda ini betul...) aku, akui memang aku penah menolak cinta lelaki..adalah dalam 2@3 org aku menolak cinta mereka,tapi aku tak bermaksud apa2 pun..aku cuma inginkan yang terbaik dalam hidup aku... tak sangka lah pulak benda nie jadi sebegitu serius...tapi aku tolak secara elok pe..tak sangka lah pulak sampai ada yg berdendam..

kepada org berkenaan jika betullah dia buat benda ini pada aku, aku menyusun sepuluh jari ini untuk memohon 1001 kemaafan  seandainya aku penah melukakan hati dia, 

tolonglah lepaskan diriku daripada semua ini..izinkan aku bahagia..mungkin sudah takdir memang bukan jodoh kita..klu betul ada jodoh kita, aku terima kau seadanya..tapi tolonglah bukan dengan cara halus sebegini...

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq