Selasa, 7 Jun 2011

klu blh matikan cinta ku dengan manusia..tapi kau silap... kau tak kan boleh matikan, cinta ku pd Allah

 


bukan sorang yang bercakap benda yang sama..
tapi dah 2 owg cakap benda yang sama..( kebetulan@dirancang??? allahualam, hanya tuhan je yg tahu)

org pertama cakap (ahli perubatan tradisional/bomoh):: salah sorg kawan lama aku, ada buat guna2 pd aku..dia tak nak ada sorng pun laki yang dekat pada aku..aku nie hanya milik dia..dia buat kat aku macam ni pun sbb aku penah tolak cinta dia...

baru2 nie...org yg ke-dua aku jumpa pon cakap benda yg sama::  patutkah aku menafikan benda ini lagi??? 

memang dah banyak kali aku couple, tapi semuanya tak kekal lama... aku malas nak salahkan sesiapa..mungkin salah diri aku sendiri...tapi aku dah buat habis baik  kepada owg2 yang aku cinta.. tapi  penah jugak lah aku menyakiti hati orang2 yang aku cinta 


urm entahlah..kadang2 ada suatu masa tu hati ini suka sgt memberontak..pastu cepat rasa bosan bila couple....mulut pula, payah nak cakap sayang atau cinta walaupun dalam hati memang mencintai org itu.... (adakah ini  berkaitan dgn benda tu???) 

( pada mulanya susah aku nak pecaya benda nie, tapi aku dapat rasa pada diriku..mungkin benda ini betul...) aku, akui memang aku penah menolak cinta lelaki..adalah dalam 2@3 org aku menolak cinta mereka,tapi aku tak bermaksud apa2 pun..aku cuma inginkan yang terbaik dalam hidup aku... tak sangka lah pulak benda nie jadi sebegitu serius...tapi aku tolak secara elok pe..tak sangka lah pulak sampai ada yg berdendam..

kepada org berkenaan jika betullah dia buat benda ini pada aku, aku menyusun sepuluh jari ini untuk memohon 1001 kemaafan  seandainya aku penah melukakan hati dia, 

tolonglah lepaskan diriku daripada semua ini..izinkan aku bahagia..mungkin sudah takdir memang bukan jodoh kita..klu betul ada jodoh kita, aku terima kau seadanya..tapi tolonglah bukan dengan cara halus sebegini...

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq