Isnin, 13 Jun 2011

tak tahu, apa perasaan dia terhadap ku...


kadang2 org baik dengan kita
mungkin sebab dia anggap kitaa sebagai kawan dia jew k0t
kita jew yang lebey2 apa ke hal??


semalam aku nangis gila lahh
ialah benda melibatkan hati dan perasaan
setap laa...
iyelah kalau tak suka aku
berterus terang jelah
takpayah nak bg harapan..
kang aku betul2 feeling macam mn??
last2 aku gak yang kecewa
patutlah 2 .3 hari nie nyepi je
bz lah k0n0n
rupa2nya dah ada awek
dah agak dah, dari dulu lagii
( tp salah aku jugak, g layan wat pe)
tapi rasa kecik hati jugak lah
c0z dia tak berterus terang
kata kawan dah lama, benda mcm ni p0n nak rahsia
skrng aku dah okey dah..
lega rasanya..
bila semalam dapat nagis puas2..
pasni kalau dia taknak kat aku pun takpelah
redha jelah..
aku rasa ramai lagi k0t yang nak kt aku
cewahh perasan lah 2

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq