Ahad, 31 Julai 2011

selamat menyambut bulan ramadhan ikhlas buat semua kawan2 bloger saya


Baby kak che amah (sepupu)..

ala tomey nya si baby ni
jangan terkejut 4kg ni..

alah sibuk jew cip peah ni nak interfreem
huhuhuhuhuhuhu ketawa nakal

syokknya tidooo krohhhh..krohhh
ZZZZZzzzzzzzz.....




Cikgu Ana buat kelas percuma ^^,

daripada tak buat apa2
lebih bek ajar budak2 ni apa yang patut..

boleh tahan soalan budak2 sekolah rendah ni
patutlah mereka semua pandai2 belaka
budak zaman melinium lah katakan

haahhaa sementara mereka ngah menulis dan mencari jawapan
cikgu lak curi2 layan muka buku

jom ushar budak matrik p.p tido
ish2 study kejap, tid0 jew lebey

BBQ depan rumah, Adik Haziq punya planning

Sekarang musim ambil padi,
uishh kalau nak tahu ikan melompat2 atas selut...
yang muda, yang tua serta kanak2 buat pesta lah dalam bendang tu
pakai duk tangkap ikan keli dan ikan haruan
adik i si haziq pun turut follow
habis baju kena selut..geram pon ada jugak..
tapi bialah, sekurang2nya ada 
jugak pengalaman dia turun ke sawah..
bagi ana tak semua orang dapat pengalaman yang macam ni
betul tak???

ini ikan yang di peroleh oleh adik haziq..
hah tunggu apa lagi kita bakar jew sama itu ikan..
tadi pagi ayah sempat beli daging lembu dan daging ayam
ahh cantik sangatlah tu..hehehe

arang sudah ada jom kita mulakan operasi
pada mulanya susah jugak nak hidupkan arang
ayahlah terlupa nak beli cube
kira ambik masa jugaklah nak hidupkan

sejam dah ni cuba bakar arang, tp arang still xnak jadi bara jugak
last2 suwuh adik haziq dan haizat g ambik sabut kelapa di umah maklong selasiah
last2 hasilnya sungguh berkesan, arang tadi yan liat nak bakar
akhirnya dah jadi bara...hah padan muka arang huhuhu

 sekarang mulah lah operasi dan sesi bakar membakar..
dalam otak aku dah pikir satay..
kalau buat satay sedap gak ni hehehe



tengah syok2 duk bakar mai pulak si apek ni
dengan moto aiskrim nya..
panas2 macam ni kalau makan aiskrim memang masyukk
so, adik pon tahanlah suwuh moto tu berhenti


sesi mengorat antara apek aiskrm dan adik i si nadia
apa lah yg depa duk sembang tu



nyummm2 masa untuk rehat
kita makan dulu drumstik

ais yang terbaik dari ladang...huhuhu

video apek aiskrim huhuhu:
video

SEMANGAT PENYOKONG HARIMAU MALAYA

 INILAH DI KATAKAN 
SEMANGAT PENYOKONG HARIMAU MALAYA
" nak makan pon still pakai jersy skuad harimau malaysia"
semangat macam nilah di alu2 kan dalam sport kita
huhuhuuhuhu..



Jumaat, 1 Julai 2011

kalau ada surat letak jawatan.. aku nak letak jawatan sbg anak sulong

Ya ALLAH aku dah letih... letih handle adik2 aku... macam2 perangai... tadi aku marah giler ngan adik aku haziq coz dia xmau balik asrama dia..ialah  sejak dia balik asrama haritu, mana ada dia  lekat kat rumah.. tido umah maktih memanjang.. ish3 sajalah tu nak menyusahkan org..rumah punya besar, rumah org jugak dia nak bertandang..huh xpaham aku..dia cakap kat rumah nie, dia xda kawan.. sbb tu dia bosan.. aku nie apa g bebel macam kereta api lah...

aku bukannya apa. aku takut kalau adik laki aku tu bergaul dgn budak2 yg tak betol..dgn lepaknya.. dengan hisap rokoknya.. adik aku tu masih muda, takut2 di terpengaruh dengan budaya2 yang tidak sihat....

harini, memang aku marah giler... nasib bek aku tak baling botol sos kat pala dia.. geram k0t.. nasib bek ada iman lagi..adik aku p0n ngamuk jugak kat aku..dia baling hp sony cybeshop..hahaha hancur bekecai...huh sayang kut hp tu..c0z dia baru jew beli..tapi lantak dialah, sapa suwuh emo sgt... kan sendiri rugi....

malam ni dia x balik rumah, lagi ah aku hangin dan rasa bersalah... bukan apa makin hari makin degil..susah hati betoilah aku... maybe dia merajuk ngan aku..c0z td aku memang kasaq ngan dia...rasa bersalah tu ada jgk..tapi aku dah tak tahan...klu ada surat letak jawatan.. aku nak letak jawatan sbg anak sulong nie... bukan nak lari daripada tanggung jawab tp jadi anak sulong ni byk dugaan ...tak tertanggung kot jd anak sulong...

p/s:: org xkan marah, kalau benda tu x berpunca dari kita tp owg akan marah bila benda itu berpunca dari kita...

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq