Jumaat, 1 Julai 2011

kalau ada surat letak jawatan.. aku nak letak jawatan sbg anak sulong

Ya ALLAH aku dah letih... letih handle adik2 aku... macam2 perangai... tadi aku marah giler ngan adik aku haziq coz dia xmau balik asrama dia..ialah  sejak dia balik asrama haritu, mana ada dia  lekat kat rumah.. tido umah maktih memanjang.. ish3 sajalah tu nak menyusahkan org..rumah punya besar, rumah org jugak dia nak bertandang..huh xpaham aku..dia cakap kat rumah nie, dia xda kawan.. sbb tu dia bosan.. aku nie apa g bebel macam kereta api lah...

aku bukannya apa. aku takut kalau adik laki aku tu bergaul dgn budak2 yg tak betol..dgn lepaknya.. dengan hisap rokoknya.. adik aku tu masih muda, takut2 di terpengaruh dengan budaya2 yang tidak sihat....

harini, memang aku marah giler... nasib bek aku tak baling botol sos kat pala dia.. geram k0t.. nasib bek ada iman lagi..adik aku p0n ngamuk jugak kat aku..dia baling hp sony cybeshop..hahaha hancur bekecai...huh sayang kut hp tu..c0z dia baru jew beli..tapi lantak dialah, sapa suwuh emo sgt... kan sendiri rugi....

malam ni dia x balik rumah, lagi ah aku hangin dan rasa bersalah... bukan apa makin hari makin degil..susah hati betoilah aku... maybe dia merajuk ngan aku..c0z td aku memang kasaq ngan dia...rasa bersalah tu ada jgk..tapi aku dah tak tahan...klu ada surat letak jawatan.. aku nak letak jawatan sbg anak sulong nie... bukan nak lari daripada tanggung jawab tp jadi anak sulong ni byk dugaan ...tak tertanggung kot jd anak sulong...

p/s:: org xkan marah, kalau benda tu x berpunca dari kita tp owg akan marah bila benda itu berpunca dari kita...

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq