Selasa, 9 Ogos 2011

marah bukan sifatku...

Kawan selalu cakap, payah nak tengok aku marah
kalau merajuk tu mereka dah besa tengok
tapi marah dan meningikan suara tu mereka belum penah tengok
huhuhuhuhuhu kesian toi kat depa...




Aku marah, bila aku betul2 sakit hati..
ataupun ada orang bully adik2 or family aku..
bab nie memang aku tak ley tahan
mula la darah muda tu menguasai diri
[ tak rela rasanya... bila tengok org kutuk or mengata kat org yg aku sayang]



tapi, kalau bab org menyakiti hati ni...
dalam diri mulalah nak marah, tapi taklah sampai nak tengking2
[ sbb rasa sabar yang ada dalam diri...masih lagi berfungsi dgn baik]
Tapi.. marah akan muncul bila orang tu tiba2 kaitkan my family
saya nie, kalau bab orang mengkaitkan
my dad, my mom and adik2, diri nie rasa panas jer...
[ mula lah suara garang nak kuar]



Yuppp saya suka beleter...
tapi beleter tak maksud nak marah
beleter tu terjadi bila hati tak puas hati..
s0, jangan samakan time saya beleter dengan saya marah
beza sangat tu...



Yesss betulll sangat... bila saya marah saya akan jadi hulk
orang tak boleh jangka apa yg saya akan buat bila saya marahkan seseorang
so, jangan ingat bila saya sabar dan selalu mengalah saya lemah..
Bila kesabaran dah teruji... sila berjaga2lah, orang yang buat sy marah tu




Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq