Selasa, 9 Ogos 2011

Middle fingers for your bitch face.....

harini ana nak bahasakan diri ana sebagai aku..
aku ni memang perkataan yang kasaq
tapi ana menggunakan perkataan aku ni
bila ana betui2 marah...
s0, sekarang aku betui2 marah

okeylah, pertama sekali sapa yang tak suka entri aku ni
sila berambus c0z aku bukan nak minta simpati dari sesiapa..
aku juz nak story dalam blog aku je..
c0z aku dah anggap blog ceriakan-harimu ini 
sebagai diary aku sendiri..

sebenarnya aku ni payah nak marah or berdendam dengan orang
bayangkanlah kawan2 yang tikam aku dari belakang pon
aku boleh maafkan.. nikan pula nak musuh2..

tapi aku tak boleh terima 
bila orang kutuk2 or hina keluarga aku
kau orang pun akan rasa benda yang sama
bila family korang di hina betui dak??

ppuan ni dah lama aku sabaq dengan dia..
nasib bek dia ****** aku ja
sbb tu aku ada tanda hormat gi
aku respek dia pon sebab ayah aku..
aku cuma nak tengok ayah aku senang ja..

tapi pagi tadi dia cuba cari pasal dengan adik aku
sebelom ni dah banyak kali dia cari pasai
tapi aku malas nak ambik port..
kali ni kesabaran aku dah hilang

ada ke patut dia tuduh adik aku curi baju n 
barang2 anak dia..
perhhhh ni bikin aku panas..
dia tak sedaq anak dia tu yg kaki kebas..
kalau nak di ungkit
banyak benda aku nak ungkit..
meh aku ungkit satu persatu

1- reket badminton yang adik aku beli dengan harga rm80 hilang

2- seluar jean adik aku  yg harga rm100 lebih hilang, 
(tengok2 anak dia pakai..tuihhh macam sial ...)

3- DVD yg adik aku pon beli hilang
(tgk2 duk dalam kotak anak dia)

4- tertikus comp aku hilang, 
tengok2 anak dia guna kat laptop dia..perhhh cantiikkk punya perangai

5- pensil3 dan pen2 aku sellu hilang 
tengok2 ada dalam pensil b0x anak dia huh cantikk punya perangai...

tp aku malas nak kata pa masa tu..
kalau aku gaduh, ayah aku jugak yg tensen..s0. aku diam ja

aku rasa banyak lagi benda yang hilang, tapi aku malas nak ambik port
tapi harini pasai baju anak dia hilang dia bising 
ini dah melangar hak kententeraman aku
yang paling h0t aku dengar dia kata adik aku pencuri
okey fine..

weh, betina sedar diri sikit.. hang dan anak2 hang masuk rumah kami
cuci kaki  ja..la hang buat taikk boleh..
awat hang ingat adik aku teringin sangat curi baju anak hang

ayah aku pon mampulah beli baju kat anak dia
semalam baru ja ayah aku beli baju kat anak hang
sat aku nak scan tanda harga
ada ayah aku berkira pasal baju??

nak lagi jelas sila klik pic tu..

ni bukan jenama pasar malam k..
ori punya ayah aku beli kat anak dia
(masa kami singgah di sp plaza) 
eleh stakat baju pasar malam anak dia hilang pon nak bising

aku nak tanya satu kat hang
hang ada beli baju mahai macam ni kat kami????
tulah kalau aku kata hang macam sial.. hang marah
tapi kira baguslah aku dan adik2 aku bahasakan hang ppuan
kalau kami panggil hang betina baru hang tau

hang kata perangai kami buruk..
habis perangai hang dengan anak2 hang elok sangat ka
sat aku nak ungkit perangai buruk hang..

1- bila baju kami basuh, hang letak kat bawah lantai

2- makanan hang sorok dalam mari ( macam org x nampak)

3- rumah malas nak kemas, klu kemas pon time rajin or org nak datang
( tak rajin macam mak aku...beza ahh )

4- baju pemalas nak lipat.. pastu suwuh ayah aku beli mari besaq2
untuk hang sumbat baju hang..hahaha

5- masak makan jenis ungkit..sebab tu kami adik beradik masak sendiri
tak hinggin makan dengan yang hang masak..

6- asyik mengadu keburukan kami dekat ayah..
hang ingat kami tak penah terdengaq ka..macam hang bagus..mentang2 hang isteri ayah aku
hang ingat hang jew ley ngadu...

7- hipokrit.. depan orang tunjuk alim dan baik
tapi belakang orang...hanya kami yang tahu

8- guna bomoh... naseb bek kami tersedar perbuatan hang
( dgr cerita.. dulu3 kat laki hg..hg guna bomoh jgk kan? 
tapi keluarga llaki hg sedar pbutan hg)
betui tak betui allah'hualam tp adik beradik hang yg cerita..

9- hang bomo kan adik aku sampai x ley nak buang air besar..pastu hang
buat benda kat makanan dan air , untuk kami tunduk dekat hang
bukan sorang bomoh yang cakap benda yang sama, 
tapi 2 tiga bomoh cakap benda yg sama
s0, takkan tak betui lagi?????? 

10- belakang ayah aku hang fb dengan EX suami hang
nak bukti aku boleh bagi ( aku tunggu masa ja nak cerita kat ayah aku)

11- hati hang busuk, 
hang tak boleh tengok ayah kami lebih kan 
aku dan adik2 aku..

12- baju2 adik aku hang ambik buat kain buruk..
baju anak hg hilang ang tuduh adik aku

13- banyak g kalau nak cari keburukan hang..


la ni, aku nak bersuara..
sapa nak pikir aku yang salah silakan
peduli apa aku..

ppuan ni dia belagak jew baik depan orang
tapi belakang tak yah cakap
aku ngan adik2 aku tengok pon rasa nak muak..

aku pelik dengan orang2 yang back-up dia
hahaha air tokbomoh manalah yang dia bagi makan..
sampai semua orang kata dia bagus

dia ni bukan banyak kawan..
nak tahu tak kenapa, aku dengar cerita dari owg
dia ni belagak..pastu ramai yang menyampah
elok sangatlah bukan saja orang menyampah
aku pon menyampah 

alhamdulilah,
pagi tadi memang ayah aku marah gila kat dia
sebab baju tulah
sllunya ayah aku duk back-up dia
ayah aku sllu marah kami pasai dia
tapi harini tak lagi..ayah ada bersama kami

sesungguhnya ada sebab kenapa 
kami adik beradik benci dia
kalau dia bagus kami pon tak benci
dia kawin dengan ayah aku pun 
bukan sbb nak jaga kami
dia cuma nak senang ja...
itulah yang aku boleh katakan


malam ni, dia tak balik
aku rasa lega sangat..
malas aku nak tegok wajah dia..
menyakitkan hati..

ayah aku layan anak dia taraf A punya,,
sampai kadang2 kami pon terabai tapi
tegoklah dia layan kami macam mana
macam sial..


sapa nak pertahankan dia silakan..
aku dan adik2 aku tak kisah sama sekali
sbb kami yang rasa...bukan kamu semua...

P/S:: Tujuan benda ni di postkan bukan nak jatuhkan maruah dia atau ayah kami
tapi cara inilah kami luahkan masalah kami... selalunya orang hanya dengar sebelah pihak..
orang langsung tak tanya pad kami.. dengan ada entri ini semua orang boleh tahu
siapa salah dan siapa betul... 

kami adik beradik bukan jenis cari pasal dengan orang..
kalau orang buat baik dengan kami, Insyallah kami akan buat baik dengan orang..
















Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq