Ahad, 30 Oktober 2011

8.10.2011 : Cerita Konvo Part 2 ( overnite dengan aktiviti berfaedah)



CLOCK: 12.10 (Lewat Tengah Malam )
DATE: 08 OKTOBER 2011 ( Saturday )

ana pun tak ingat movie habis pukul berapa..
kemudian abg bard dan kak ema
bawak ana dan kak ct
jalan2 di  danau kota uptown setapak
kalau tak silap lah

urmmm rambang mata di buatnya..kehkeh
kemudian kami lepak di kedai mamak..
ana rasa macam lapar sanggat
first time, ana oder 2 makanan dalam satu masa
kehkehkeh masa tu ana 0der roti canai dan rojak buah..
hehehehehehhehe...

jam menunjukkan 4 or 5pg..  perut dah kenyang
mata mula lah menggantuk, dah la esok ada interview
hahahha fening kepala memikirkannya
dahla tempat tinggal tak ada
nak g umah sepupu, 
LRT dan Komuter pun tak buka lg 
sabar jerlah..




keadaan menjadi parah, mata dah tak boleh tahan
kami tid0 sekejap di dalam kereta
Jam menunjukkan pukul 6
kemudian abg bard dan kak ema hantar
kak ct dan ana di KTM putra
memandangkan tenaga dah tak ada
kami tak jadi g interview..
maybe esok hari ahad baru kami g interview
kak ct buat keputusan untuk ke  rumah sepupu dia..
hehehe ana pun j0in sekaki lah
nanti senang nak g interview sama2
destinasi kami seterusnya ialah KLANG

sampai jer di rumah sepupu kak ct kami terus tid0
kak ct lah paling tid0 lama hahaha sampai kul 3 ptg k0t..
lega rasanya boleh tid0 dengan nyenyak..
kami duduk 1 hari di rumah sepupu kak ct
esok pagi baru baru nak g interview

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq