Ahad, 30 Oktober 2011

9.10.2011 : Cerita Konvo Part 3 ( temuduga )


PAGI AHAD
9.10.2011

Selesai jer sarapan dirumah sepupu kak ct
kami siap2 untuk ke temuduga
ana ingat ana nak balik kampung haritu jugak
tapi selepas temuduga lah
yelah, nanti 14hb kena datang kl lg

masa jalan di klang indian street
rasa macam kat india dah
hahahahahaha
ramai betui kedai india di situ
semua org india sibuk sh0pping sari
yelah nak deepavali





selepas itu  kami naik komuter dari klang ke putra
kemudian kami tukar komuter ke bangi
dah lama tak naik komuter seremban
last naik time study dulu-dulu...
iyelah dulu2 rajin kuar jalan2 di mid valley..

Lebih kurang sejam lebih, akhirnya kami sampai di
komuter ukm.. lepas tu kami ambil taxi untuk ke
bandar baru bangi



selesai temuduga, kami naik train dari ukm ke kl central
di sana kami sempat makan dan sh0pping..
terliurr ana teng0k baju2 di kl central
nyesal rasanya tak beli cardigan
ingatkan semua kedai ada
rupanya edisi terhad waaaaaaa keciwa







lama jugaklah ana dan kak ct lepak di kl sentral
dalam kul8 kami berpisah
ana kena gerak ke pudu raya utk beli tiket bus
dan kak ct pula kena gerak balik ke klang
selamat tinggal kak ct huhuhuhu
jumpa 14hb nanti

dengan keberanian yang ada pada diri
ana beli tiket LRT ke masjid india
kemudian tukar ke LRT plaza rakyat
huh barulah sampai ke Pudu raya

kemudian ana ambil tiket bus
and then terus balik ke kedah
rasanya ana sampai kedah dalam kul 1 k0t..
bila sampai, ayah datang ambik dgn kawan baiknya cikgu ishak..
kemudian kami singgah makan di kedai..
sebaik saja sampai dirumah
apa lagi.. tidur sampai busyuk lah kehkeh






Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq