Khamis, 29 Mac 2012

Qiamullail Atas Katil


Semalam punyalah tidur awal semata2 untuk pergi  
Qiamullail di Masjid Al-Ikhlas Pulau Sepom, Tikam Batu..
Kul2 pagi, Ana dah bangun... Siap mandi dan gosok baju lagi..
Tengok sapa pun tak bangun lagi, ana p0n tertid0r balik..
tidur punya tidur, jam sudah kul 4 pagi ( tapi tak dak sapa yg datang kejutkan)
hujan pulak turun lebat... Ana pun sambung tidur, tidur nyenyak lak tu ...
tidor sampai jam 6.30 pagi ( kan dah terlepas Qiamullail di Masjid)...
Menyesal rasanya membiarkan setan mempengaruhi tidur ku :-(
Benciiiiiiiii [ Nyesal Tak sudah !!!!!!!!!! ] 




Isnin, 26 Mac 2012

Sedapnya kalau Dapat Makan Cendoi Pulut


Dah lama ana nak minum air cendoi pulut nie
tapi payah nak jumpa kedai yang  menjualnya
tapi Al-hamdulilah... jumaat haritu dapat jugak makan cendoi pulut 
bersetakan dengan rojak buah..nyummmm2
akhirnya tiada lagi rasa kempunan
cuma rasa tak puas tu, masih ada lagi sampai skarang
hurmmm rasa nak minum lagilah cendoi pulut nie
sebab sedap sangat-sangat.. 
kenikmatannya masih terasa, sampai sekarang 
hehehehehehehehehehe....

Ahad, 18 Mac 2012

CINTA????

 





Sekali skala snap gambar guna cam


Apalah sepupu aku nie...
Mula2  beria2 ajak  aku video cam di fb.. 
masa tu aku dah cakap pc aku takdak cam..
tapi dia ria2 coll.. rasa kesian la pulak bila dia col byk kali
aku pun tukarlah guna laptop adik atin aku
last2 bila aku on guna laptop, dia pulak dah offline 
tid0 lahh tue... ggggrrrrrrrrrrrrrr 




Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq