Isnin, 30 April 2012

Ujian Medsi

28/4 [ SABTU ]

hari ni abg sepupu dan adik nadiah yang tolong
teman dan hantarkan ana ke SM TEKNIK SP2
sebab hari ini Ayah bz, katanya ada hal sikit
sebelum pergi jawap exam, ana sempat blanja dia org sarapan..
yelah sian diorang tiba2 harini ana menyusahkan dia org

Al-hamdulilah, exam pun dah habis jawap.. 
Harap2 dapat lah melanjutkan pelajaran dalam 
bidang pendidikan khas di UKM or UPSI
Dapat atau tak, terpulanglah pada rezeki.. 
janji dah usaha dengan bersungguh2

sekarang masa untuk fokus dua temuduga dari USM,
iaitu dalam bidang Sastera Seni halus, dan lagi satu seni reka produk
sebenarnya hati tengah nerves ni... Macam2 benda duk pikir..
minda pun dah jadi stress, rasa nak muntah hijau pun ada..huhu

Sabar Shazana, yang penting fokus... awak cuma ada berapa hari saja lagi..
habis interbiu nie kena fokus pasal temuduga meteorologi pulak..
you can do it Ana.... Ingat, Jangan Mudah Berputus asa...
kepada seseorang im sorry...  bukan maksud sy
nak sakitkan hati awk, cuma sy
terlalu letih memikirkan
hal2 saya.. Apapun
keputusan awk
GOOd Luck
sy ucapkan

Lepas buat exam, Mak ajak berkelah di air terjun....
Walaupun dari semalam tak tidor, badan letih
Tapi Masih bersemangat nak join
Yahuuu Syokknya 
dapat bkelah.
hehe jgn jeles...


















Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq