Sabtu, 14 April 2012

Mimpi Bertemu mayat dan Mengandung ?


Dah dua kali mimpi bertemu mayat..
  • yang pertama mimpi kenalan rapat mati, kemudian dia bangun bercakap... tapi sebaik saja ana bagun dari tidur, apa yang mayat tu cakap , Ana dah tak ingat langsung..
  • yang kedua ana mimpi, ana pergi tengok mayat... Tapi kali nie, mayat tu tak bangun cakap... muka mayat tu ana tak nampak, kabur.....huhuhuhu

Semalam pulak,  ana mimpi, ana mengandung...

  • Siap rasa ada benda duk gerak dan tendang2 dalam perut.... Grrrrr pelik betul mimpi2 yang di alami sejak kebelakangan nie nak kata, tidor tak basuh kaki mustahil lah.... sebab sebelum tidor ana siap ambil air sembahyang lagi, pastu macam biasa baca doa tidor, doa 3 Qul dan surah Kursi...

cari maklumat kat google...
  • Ana rasa tak puas hati, ana rasa macam ada maksud jer mimpi tu.. nak g tanya ustaz malu... jadi nak sedapkan hati ana.. ana cari maklumat di google.. bila buka google.
  • Ada yang cakap, kalau mimpi jumpa mayat : ada rezeki masuk,  begitu juga dengan maksud mimpi mengandung... 
Hurm... takkan rezeki nak dapat anak kot.. agak2 lah i'm single okey... tak pernah berzina dengan mana2 lelaki...tiba2 duk mengandung, satgi tak pasal2 kena ligan/kejar dengan mai parents huhu.... Tapi, kalau ada orang nak bagi anak angkat, okey jugak... sebab memang teringin nak ambik anak angkat hehehe .. :) 




Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq