Isnin, 30 April 2012

Mimpi dengar orang bagi salam..

Entri Kali nie Masih lagi pasal Mimpi Huuuhuu
 Nampak sangat ana nie kaki tido kan.. 
tapi jangan salah sangka ana bukanlah kaki tido sangat
cuma kalau ana tido tu  ana akan tidor  sepuas2nya
lebey kurang macam puteri beradu hehehe...


Mimpi Ana Kali ni tentang
seorang lelaki berpakaian baju melayu yg warna hijau tua
berselendang sorban di bahu, kemudian dia datang bagi salam,  
dia cuma bagi salam sekali saja.. kemudian dia pergi
salam yang di beri, memang jelas
Tp ana, tak sempat nak jawap
sbb slepas lelaki tu bg salam, 
lelaki tu terus pergi


Mimpi kali nie, mendatangkan perasaan pelik pada ana..
ana pun trylah cari maksud mimpi tersebut
hasil yang ana dapat ialah:


Bermimpi Bersalaman dan Mengucapkan Salam


1- Bersalaman dengan musuhnya bermakna tamatlahlah permusuhan mereka dan bermimpi musuhnya mengucapkan salam maka musuhnya itu mengajak berdamai dengannya.

2- Bermimpi memberi salam kepada orang tua yang tidak dikenalinya akan mendapat keamanan dari seksa Allah dan memberi salam pada orang tua yang dikenalinya ia akan mengahwini wanita cantik


## Alhamdulilah, kalau ada musuh yang hendak tamatkan permusuhan... Ana okey jer kalau orang nak berdamai dengan ana...



Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq