Khamis, 26 April 2012

Selamat tinggal rambutku yang panjang


Yess i Did againt.
Sleep Walking hahaha so, funny

Whatever
by da way I hate my new hair




Macam mana boleh 
g ambik gunting, terus gunting rambut..
Dalam keadaan tidak sedar lak tu
memang sebelum nie ana berhajat nak gi gunting rambut
tapi bukan nak gunting sendiri, kalau boleh nak gunting di kedai
dah banyak kali ana ajak ayah g kedai gunting rambut.. 
tapi ayah wat derkkk je
seolah2 taknak bagi ana gunting
rambut hurmmm
tadi masa tengok  rambut yg telah di gunting
waaaaaaa rasa nak nanges pun ada,
becoz i still, love my hair
walaupun sudah 1 tahun buat rebonding
tp rambut  still lurus..
sayang rasa..


hurmm..Apa2 pun
bukan senang nak simpan rambut 
yg panjang sampai ke pinggang
dulu punyalah nak simpan rambut panjang2
pastu bila dah panjang ingat  nak buat 
rambut bentuk curl..
Tapi nak buat macam mana 
impian untuk buat rambut curl 
tak kesampaian

Takpelah, redha jelahh
Nanti nak g kedai ana nak cut rambut macam ni
baru cun!!!!!

## selamat tinggal wahai rambut ku yang cantik

Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq