Isnin, 4 Jun 2012

Pak Ngah saya superb :))


6 Mei 2012...

Dah lama tak pergi rumah Tok Wa [ Mak menakan mak ] bila sampai rumah tok wa, dapat la jumpa ngan pak ngah Lan.. Masa tu pakngah tgh cuti, katanya esok pagi baru nak balik kepong.. Sembang punya sembang, tengok2 dah nak malam.. sebenarnya tak habis lagi nak korek rahsia dia, besalah orang pandai, ngaji sampai kat UK mesti banyak pengalaman yang menarik. Tapi, nak buat macam mana Masa tak mengizinkan, hari pun dah nak malam, jap g nak jumpa tok dan wan pulak.. 

syok, sembang dengan orang berilmu nie sebab mereka tak penah cakap benda kosong.. setiap benda yang di sampaikan mesti ada isi... Tak tahulah bila boleh jumpa lagi  :)




Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq