MY DESTINASI 12/03/2011(sabtu) (klang -> kl -> kedah) …

MY DESTINASI……

Dah lama aku menghitung hari untuk balik ke kampong…huh rindu k0t kat semua…semperna cuti sekolah nie, bolehlah aqu spending time kat kampong sambil2 siapkan tugasan R0s pratikal  aku...

Harini macam biasa aku bangun kul 5 pagi, selalunya destinasi aku ke sekolah, tapi kali nie lain memandangkan hariini hari sabtu (cuti sekolah ) jadi aku nak ke hentian duta, untuk beli tiket dan balik kampong… ( jangan jelesss kepada yang tak dapat pulang ke kampong hehehehehe)

Masa mula sampai di hentian duta, puas aku cari tiket bus untuk pukul8-00pagi , tapi malangnya semua dah habis...jadi tinggal tiket untuk waktu petang sahaja huh masalah2…kalau jepun mengalami masaalah teruk tsunami, tapi aku mengalami masaalah teruk kehabisan tiket…takkan aku nak ambik waktu petang..huh bosan kowt tunggu kat sini…kalau ada kak ema dan kak ct best jugak, tapi tiket ke pantar timur tak jual di duta so, dia orang kenalah gi hentian putra..kalau dia orang ada, jangan kata 4jam 10 jam pun sanggup huhuhu c0z bila ada dia 0wg suasana akan menjadi happening secara automatic hehehehehehe….^___^ … tapi alhamdulilah, rezeki menyebelahi diriku, survey punya survey ..akhirnya tiket ke sungai petani masih ada ( bus persiaran pancaran matahari jam kul 10.30 pagi harga RM40.00) kul 10.30 pun, 10.30 lah dari tunggu kul 5ptg bek aku beli yang kul 10.30 nie janji dapat balik kampong awal …

Walaubagaimana pun ucapan terima kasih untuk abg bad, kak ema dan kak ct kerana sudi temankan diriku di hentian duta.. hutang emas, b0leh dibayar...hutang budi di bawa mati (@_@) cewah...apa ke hal lah  aku pantun pagi2 nie hahahahhahaa.. buang tabiat ke apa...

p.s: nasib bek ada laptop dan broadband, bulehlah aku on9 di tempat menunggu hentian duta nie....kalau tidak mati kutu ahh aku.. nak msg owg, aku tak berapa nak minat taip2 msg nie...kalau taip untuk blog aku rajin arrrr...hehehehhee apa2 pun d0akan aku sem0ga selamat sampai dan selmat pulang....buat owg kampung, nantikan kepulangan diriku ( hahahhaaha pperasan macam org penting lah pulak )

Catatan Popular