Jumaat, 4 Februari 2011

Suatu hari di tanjung harapan klang, selangor::


Khamis, Harini merupakan cuti sekolah, semperna sambut perayaan thaipusam..My sekolah, sk telok gadong dapat cuti untuk satu hari ( semangat satu malaysialah kata kan) huhuhu..apabila murid bercuti, takkan cikgu nak bekerja pulakkan.. s0, harini ana and the geng  planing nak g tanjung harapan ( huh jangan jeles huhu)..

dengan menunggang sebuah moto Yamaha n0v0 by ( kak dayah dan kakzu) serta sebuah kereta kancil by ( kak ct, kak ema, risting dan ana) kami pun mulakan perjalanan ke destinasi yang ingin di tuju.. pada mulanya susah jugak nak cari l0kasi tanjung harapan nie.. al-maklumlah first day nak makan angin di situ ( mana  nak tahu sangat l0kasinya,jd ikut papan tanda jelah,tapi masalahnya papan tanda ke l0kasi pun x banyak..masalah2 )..

tp takpe, nasib bek ada kak ct. Dia  b0leh dikatakan sebagai GPS kami lah.. memang berguna walaupun pada mulanya hampir tersesat huhuhu..khidmat kak ema juga amat di hargai kerana berani memandu dengan cemerlang dan tak mudah melatah bila tersesat di highway huhuhu….syukur kepada ilahi akhirnya sampai jugak kami di destinasi. Pada pandangan pertama melihat tanjung harapan, ( i dah jatuh cinta, braaaboooo memang cantiklah, i likee sangat..huhuhu...

tapi lokasinya agak kedalam, struktur jalan pun x berapa okey sangat..by da way kita 0wg layan jew..c0z tempat nie memang menarik dan masyuk...tak sia2 tersesat td hahahahahaa hampir berjam2 kami disitu ( kiranya sudah beratus pic di ambil ) akhirnya kami p0n bersepakat untuk pulang.. masa nak pulang.. macam mana entah buleh tersesat lg..huhuhuhu nasib badan lahhh...

sebelum pulang kerumah we all singgah dulu makan ( perut lapar k0t, dr petang td tak makan huhuhu) tapi sempat jugaklah pekena ais kacang (ABC) di tanjung harapan tadi hehee..pada mulanya ingat nak singah beli makanan di pasar malam, rupa2nya pemandu pelanc0ng ( kak ct ) kami silap hari lah pulak..sepatutnya pasar malam hari ahad,tp dia kata hari khamis huhuhu...takpelah, tak kisah p0n.. pasar malam ke, kedai ke, restoran ke janji ley makan ..perut dah lapar ni tapi ( jangan makan kat h0tel sudahla nnt p0ket kering k0t huhuhu)

inilah pic kenangan kami di tanjung harapan::::::::::



keindahan di waktu senja di tanjung harapan...
my frenz di tanjung harapan
my frenz di tanjung harapan







Gambar terbaru di tanjung harapan with my frenz:: kak dayah, risting, kak zue, yan, ryzal ^_^





eh macam mana ada 2 orang mahkluk lain jantina ni huhu
sebenarnya ni kawan ana ( yan dan ezal )
depa ni org utara gak.. tapi bukan kedah nuhh
depa nie penang punya mai
ni hari ke2 ana p tanjung harapan
saja lepak2 ngan depa
kebetulan depa ni duk kat flat sg udang
kira dekat sangat lah ngan umah ana
 So, skali skala nak ngepaw kawan lama 
blanja makan , apa salahnya kan hehehe..

## dapat lah ngepaw koteaw goreng ngan air bali
tapi makcik kat situ masak pedas sgt la
makan tak habis p0n... huhuhu
( membazir2)













Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq