Jumaat, 7 Januari 2011

kena tukar sek0lah =(

huh rasa nak menjerit p0n ada, haritu punyalah berangan2 nk pratikal kat sek0lah sekyen7 shah alam ( k0n0n nyew ley lepak ict hari2 huhuhu ) tp skali xdapat daa.. mana x nyew sek0lah tue wat keputuasan last minit ...s0 pasni , kena tukar ke sek0lahh lain lah pulak..

Adihhhh" angan2 ku menjadi pudar dan hilang warnanya" ceh macam lirik lagu jiwang la pulakk...tp nak wat mcm mn...nak, tak nak kenalah terima  hakikat dan redha jewlahh.. tibe2 teringat satu nasihat, 0wg  selalu berkata " tak semua yang kita impikan akan jadi kenyataan..."

inilah suasana ataupun situasi yang aku alami...mungkin khidmat aku tak diperlukan disek0lah itu.. mungkin sek0lah lain yang lebih memerlukan khidmat ku ... hah betul x kawan2??? ( ceyy nak cuba pujuk diri sendiri lah tue hahahaa)... 

10hb nie en helmi ( pensyarah sy) akan c0l dan c0nf0mkan sek0lah yang baru.. huh dalam hati nie ngah dup dap dup dap bunyinya....agak2 kat manalah nak kena lempar.. ( kalau kawasan kelapa sawit habis lahhh, mati kutu lahh aku..huhuhuhu) tp sebagai se0wg bakal guru , semua itu aku kena hadapi dengan bersungguh2..xnaklahh sebelum berjuang dah tewas di tengah jalan..kan xbestt bunyinya tu...

kepada semua kawan2 ku d0akanlah kejayaanku ye..  awak d0a sy..sy p0n akan d0akan awk (^.^) barulah kita dikatakan BEST FRENS F0REVER...amin















Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq