pengalaman yang agak sukar di tempuh bagi tahun 2011...

10hb 
perjalanan ke kuala lumpur memang memenatkan, tambah2 lagi menaiki bus.. tepat jam 12 malam bus persiaran tranasional yang di naiki 0leh ku dan adik mula meluncur laju di jalan raya.. jarang skali aku naik bus waktu malam, sllunya aku akan ambik bus waktu pagi atau tengah hari. u all pun tahukan kes kemalangan jalan raya yg melibatkan bus2 memberi impak yg teruk kepada semua masyarakat malayasia termasuklah aku..tp malam nie aku terpaksa beli tiket malam c0z member aqu tunggu di kl central jam7pg untuk ke klang..

SUASANA HENTIAN PUTRA...

jam menunjukkan tepat pukul 4 pagi.. aku dan adik dah sampai ke hentian putra.. lepas nie kul 6 kami akan menaiki bus rapid kl untuk ke puduraya.. sebel0m menunggu sehingga jam 6pg kami sempat bersantap di kedai2 makan yang ada di hentian tersebut.. huh naseb bek kedai dah buka kalau tak, mati kutu lah kami c0z x tahu nak watpew..


LRT MASJID JAMEK
jam menunjukkan pukul 6 pagi, bus rapid kl pun dah datang..pasni kami akan behenti di bus stop area masjid jamek untuk menaiki LRT bc0z lokasi kami seterusnya ialah KL CENTRAL.. 

MASJID JAMEK

KL CENTRAL
akhirnya sampai jugak kami di kl central, nunggu punya tunggu rupanya member masih lagi di hentian putra.. tibe2 rasa mcm nak sarapan di MCD ...huh sedappnyewww dapat makan burge pagi2 nie hahahahaha...

MCD KL CENTRAL

ADIK NADIA

MIL0 PANAS

BAWA  DIRI KE KLANG..
Bila habis jew makan tibe2 dapat pangilan dr member.. member suwuh ambik train ke klang terus.. and then jumpa di sana.. huhuhu macam2 ke hal lahh dia 0wg nie.. sebaik jew habis begayut aku dan adikaku terus bergegas ke kaunter ktm utk dapatkan tiket ke klang...

KTM KLANG



ADIK KU


NUMPANG DI RUMAH MAKDIK KAK CT 
( KG DELEK KLANG)
c0ming s00n..nnt sy st0ry len..sy nak ngemas barang jap


Catatan Popular