Masih perlukah diriku untuk kamu...

bila duduk s0wg2 tibe2 jew aku terfikir, pentingkah diriku untuk semua orang?? kadang2 aku rasa diriku tidak begitu beharga pada semua yang ku kenali.. kadang2 juga ku rasa kehadiranku hanya menyusahkan semua 0wg..( mungkin semua akan cakap itu hanya mainan perasaanku sahaja, semua 0wg syg kan aku) jika betullah apa yang mereka katakan itu, al-hamdulilah masih juga ada 0wg menyayangiku.. tapi pada saat ini kurasakan diriku terlalu jauh dengan insan2 ini....

KELUARGA KU





RAKAN-RAKAN KU


adakah ini satu pertanda bahawa aku akan kembali kepada ilahi?? sesungguhnya perasaan yang aku rasa pada hari ini sungguh lain sekali, jika itulah kehendakNYA aku redha.. ku harap aku tidak akan mati dalam keadan sesat, jahil dan di penuhi dengan d0sa..Ku harap d0sa2 ku kepada manusia di maafkan 0leh mereka2 yang penah ku kasari atau sakiti..Ku harap juga kepada ALLAH supaya mengampunkan d0sa2 ku di dunia dan akhirat. sem0ga aku di jauhkan dari azab kubur dan azab api neraka..kepada DIA ku bersujud..hanya dia di Hatiku, dan aku tak pernah lupa NYA walaupun sehari..( aku tak kisah jika 0wg nak nilai aku yg bukan2.. kerana itu hak mereka.. aku juga tak kisah jika ALLAH menghukumkan aku.. sesungguhNYA dia MAHA ADIL DAN MAHA MENGETAHUI SIFAT2 KU..




Catatan Popular