Sabtu, 1 Januari 2011

MAJLIS PERTUNANGAN KAWANKU DEQDA & ANGAH 1-1-11

                  TANGGAL 01-01-11 maka bermulalah satu permulaan yang baru bagi tahun 2011.. semua 0wg di fesbuk asyik bercerita pasal azam... huh mcm2 azam yg mereka simpan untuk tahun nie..agak2 mcm mn dengan azam mereka yg tahun lepas yew... dah tercapai kew bel0m??? hehee ini adalah satu pers0alan yg tak dapat di jawab oleh sesiapa p0n kecuali tuan empunya badan sendiri... jika ditanya mengenai azam baru aku, jawaban ku cuma satu.. tahun ini aku telah menukar sejarah hidupku yg baru iaitu tiada azam..( huhuhu buang tabiat lahh tu)... aku p0n x tahu napew feel aku buleh jd mcm tue..selalaunya bila nk tibe tahun baru jew..aku dah pikir pasal azam aku..tapi kali ni memang lain, tak sempat dek akalfikiran ku untuk memikirkannya hehehe..( tp masa tahun baru islam sempat jugaklahhh ku menyimpan azam hehehe..nak tahuuu tak apew azamnyeww?? ishh mana bulehhh tahuu......mcm ni sajalah::: bia lah rahsia (^.-) jgn marahh..

                  YA ALLAH S.W.T Semperna tahun 2011 nie sem0ga kita semua di murahkan rezeki amin, di jauhi daripada segala kejahatan, kecelakaan, kemaksiatan, dan pekara2 yang buruk amin... sem0ga kita berjaya di dunia dan akhirat amin... sem0ga kita di percepatkan j0d0h amin... sem0ga kita meninggal dunia dlm keadaan islam amin... sem0ga kita dijauhkan azab api neraka dan azab kubur amin.. sem0ga persahabatan kita kekal selamanya amin.. Sem0ga kita mendapat pasangan yang dapat membahagiakan kita didunia dan akhirat amin... sem0ga kita berjaya menempuh ujian2 yg diberikanNYA kepada diri kita amin...

                     KEPADA INSAN yang mengenali ku..... i’m really sorry if i had mistaken or disappoint u.. May new year peace touch every heart.. Thx 4 being my fren.. God bless y’all always…..tak lupa ribuan terima kasih kepada kengkawan yang masih setia bersama sy dalam mengharungi suka, duka 2010 ini....pelbagai kenangan yang telah kita alami bersama..ada manis, ada juga pahit...walaupun pahit, namun semua itu saya anggap sebagai satu hikmah yang tersembunyi...semperna tahun baru ini juga saya mengambil peluang untuk mem0h0n 1001 kemaafan daripada anda semua..Maafkanlah diri ini sekiranya diriku telah melakukan kesalah kepada kalian semua..tak kisahlah sama ada dalam keadaan sedar mahupun x sedar..aku juga insan biasa yang sering melakukan khilaf...sem0ga talian persahabatan kita tidak berakhir di sini sahaja..sambutlah salam sayang 2010 daripada ku ( ^.-) sem0ga kita jumpa lagi pada tahun hadapan 2011...akhir skali Sem0ga 2011 ini membawa 1001 erti untuk kita semua...

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU (^.-)


PERTUNANGAN DEQDA
01-01-2011



                   Harini seharian di rumah deqda...al-maklumlah shabat baik nak tunang..s0 kenalah bg support heheheh... x sangka pandai jugak si ely mendandan deqda hehehe apa2 p0n deqda memang cantik dgn s0lekan ely td... taniah ye buat kawanku.. sem0ga u all berdua selamat kejinjang pelamin.. deqda dn angah pasni jangan nakal2 k.. 0hya kawin nnt jangan lupe jemput ana (^.-) .....pas balik dari umah deqda muna dan nadia dtg umahh...sembang punya sembang tak sedar hujan turun hehehehe....apa2pun harini adalah hari yang paling indah buatku....harap2 semua 0wg p0n rasa bergitu....mmmmuaahhhh cayang semua....
                         


Salurkan Derma Anda,Dgn Mengklik Iklan di Bwh Ini Sebyk Yg Mungkin,Jasa2 Anda Akn DiKenang Tq